Syifa Melvin Putus

Syifa Melvin puts her foot in her mouth New Straits Times. Jadi dalam fasa tersebut saya ada temani Syatilla ke set penggambaran kalau ada masa terluang dan pada masa sama saya juga sedang belajar.

Syifa Melvin Kongsi Rahsia Rezeki Melimpah Ruah Bulan Pertama Kami Hadiahkan Ibu Dan Ayah Kereta Baru Hiburan Mstar

Ada segelintir pengikut yang tagged video dan gambar mereka kepada saya.

Syifa melvin putus. PELAKON Syifa Melvin mendedahkan ada merancang untuk ke fasa yang lebih serius dalam hubungan cinta dengan teman lelakinya yang merupakan seorang pemain bola sepak kebangsaan. Dalam masa yang sama. Syifa mula melibatkan diri dalam bidang lakonan menerusi drama Sunslik Siscuba di TV3.

Semalam Safawi juga turut membuat permohonan. Ada segelintir pengikut yang tagged video dan gambar mereka kepada saya. The latest tweets from syifamelvin.

Menurut Syifa apa yang berlaku di atas padang tidak ada kena mengena dengan soal peribadi kerana dia tidak pernah mengusik hal kerjaya Safawi malah sentiasa mendoakan dan memberi sokongan. 6 anggota tentera maut pesawat terhempas Saya masih jurulatih terbaik dunia - Mourinho. Perkara negatif seperti itu membuatkan dia mudah melenting dan marah terutama daripada orang luar yang tidak tahu tentang apa yang berlaku.

06032020 Ramai netizen bagi komen dan respon yang mereka kurang berkenan dengan perangai Syifa Melvin sebab mulut dia yang tak ada insurans. Saya tak pernah kongkong minta duit dia - Syifa Melvin. Masih Menghubungi Saya Beberapa Kali Walaupun Sedang Bersama Syifa Melvin.

04032020 PELAKON Syifa Melvin menafikan dia menjadi punca kepada kemerosotan prestasi bintang bola sepak Johor Darul Tazim JDT yang juga kekasihnya Safawi Rasid. Malah Safawi sendiri sudah mengaku kepada saya. Sebelum ini Anim membuat pendedahan dirinya masih dihubungi oleh Safawi biarpun telah putus cinta.

03072020 Even the poor can look pretty. 31072019 Anim akui dia sedia maklum dengan hubungan terkini Safawi bersama aktres baru Syifa Melvin. When the video was first posted in Instagram in January no one batted an eyelash but in the recirculated video Syifas comments are more audible and she is heard saying how expensive the turban would look on the wearer even if they are.

05032020 Berikutan kekecohan tersebut kekasih kepada Safawi pelakon Syifa Melvin tampil menjelaskan keadaan di Instagram miliknya. Namun kata Syifa dia tidak boleh menerima kata-kata kesat yang menyentuh tentang keluarganya. Mohamad Ammar Dhani sudah tiada.

Malah Safawi sendiri sudah mengaku kepada saya. Melalui sebuah video yang viral di Twitter netizen tunjuk yang dulu Syifa pernah hina orang yang duduk rumah setinggan. 31072019 Tambah Anim dia mengetahui tentang hubungan Safawi bersama adik pelakon Syatilla Melvin Syifa.

Syifa atau nama sebenarnya Nur Syifa Athirah Amirol Melvin 26 berkata dia bagaimanapun tidak dapat memberi pengesahan mengenai butiran lanjut berhubung perkara itu selain mengharapkan. Salah satu kurang minat dengan syifa ni mulut harey sungguh Dalam video tu dia tengah promote. Syifa ikut jejak langkah kakaknya Syatilla Melvin.

24092020 Syifa Melvin Ramai yang tidak tahu ketika itu saya pernah bangun jam 5 6 pagi untuk solekkan pengantin tetapi dilabel sebagai gold digger. Selama ini saya menjaganya dengan baik kerana tidak mahu kerjayanya terjejas kata pelakon Syifa Melvin 26 mengenai dakwaan dia dikatakan menjadi punca kepada kemerosotan prestasi bintang bola sepak negara dan Johor Darul Tazim JDT yang juga kekasihnya Safawi Rasid 23. Instagram syifamelvin Sebenarnya saya dapat tahu hubungan Safawi dengan Syifa menerusi peminat.

Pegawai daerah diarah aktifkan pusat. Dalam masa yang sama Safawi masih cuba menghubungi saya. This week has not been kind to actress and social media influencer Syifa Melvin but her latest tribulation is her own doing.

Mora teruja puas hati prestasi Safawi Berhenti panggil Safawi bodoh - Syifa Melvin Bukan mak tak restu tapi Awi masih muda METROTV Saya tak kawal hidup Safawi Popular. 7049k Followers 1684 Following 3621 Posts - See Instagram photos and videos from SM syifamelvin. 05032020 Saya tak kawal hidup Safawi SAYA tidak pernah mengongkongnya.

Sebenarnya saya dapat tahu hubungan Safawi dengan Syifa menerusi peminat. - Anim Ezati Rimas Diganggu Safawi Rasid Anim juga tahu mengenai hubungan Safawi dengan adik kepada pelakon Syatilla Melvin Syifa. Rasanya ia telahan itu tidak wajar dilemparkan pada saya rasa sakit hati.

This week has not been kind to actress and social media influencer Syifa Melvin but her latest tribulation is her own doing.

Saya Buat Pendedahan Bukan Kerana Cemburu Dengan Hubungan Safawi Rasid Syifa Melvin Dan Ini Pesanan Untuk Kepada Safawi Anim Ezati Sinar Viral Network

Masih Menghubungi Saya Mengaku Sayang Rindu Walaupun Sedang Bersama Syifa Melvin Anim Ezati Rimas Dengan Pemain Bola Safawi Rasid Satkoba Press

Peminat Keliru Antara Syifa Dan Syatilla Melvin Hiburan Mstar

Macam Majlis Tahlil Buah Hati Pemain Bola Sepak Terkenal Beri Kejutan Buat Syifa Melvin Info Meecks

Saya Sedar Benda Ini Dah Lama Syifa Melvin Buka Mulut Isu Dakwaan Bekas Kekasih Safawi Rasid Hiburan Mstar

Syifa Melvin Sedih Lepaskan Safawi Ke Portugal

Pertahankan Adik Syatilla Melvin Sindir Tmj

Bercinta Dengan Syifa Melvin Tapi Safawi Rasid Masih Ganggu Anim Ezati Lagi Gosip Tempatan Gosip Forum Cari Infonet

Handbag I Dah Putus Lah Alamak Netizen Kant0ikan Syifa Melvin Sekali Lagi Komedi Media

Syifa Melvin Sedih Lepaskan Safawi Ke Portugal

Anim Ezati Rimas Diganggu Safawi Rasid Iluminasi

Football Star Safawi Breaks Off With Actress Syifa

Saya Sedar Benda Ini Dah Lama Syifa Melvin Buka Mulut Isu Dakwaan Bekas Kekasih Safawi Rasid Hiburan Mstar

Saya Buat Pendedahan Bukan Kerana Cemburu Dengan Hubungan Safawi Rasid Syifa Melvin Anim Ezati Gempak

Safawi Rasid Bercinta Dengan Syifa Melvin

Syifa Melvin Tak Berani Buka Mulut Dituduh Jadi Punca Prestasi Safawi Rasid Merudum Sensasi Mstar

Bukan Mak Tak Restu Video Ibu Safawi Rasid Buka Mulut Titip Pesanan Buat Bakal Menantu Tarik Perhatian Info Meecks

Beg Tangan Putus Terus Dapat Baru Adumak Kalini Syifa Kantoi Lagi Dengan Warganet Tak Sangka Macam Macam Lagi Yang Dia Dapat Sinar Viral Network

Syifa Melvin Sedih Lepaskan Safawi Ke Portugal


LihatTutupKomentar