Syifa Melvin Dah Kawin

Ada satu momen yang menunjukkan Syifa Melvin sedih hati dan mengalirkan air mata kerana terpaksa berjauhan dengan Safawi Rasid. Siapa yang tidak kenal dengan adik beradik popular Melvins ini.

Nadia Fauzi On Twitter Damn Tmj Just Called Out Syatilla Melvin S Family A Family Of Gold Diggers Harsh

BERHENTI panggil Safawi bodoh.

Syifa melvin dah kawin. - Syifa Melvin Dedah Hal Sebenar Apa Sebenarnya Terjadi Isu TMJ Iphone. Dah lepas di rumah. DURIAN MERAH 73783 views.

04032020 Keluarga Tak Pernah Desak Syifa Melvin Untuk Cepat Kahwin. Syifa mengulas foto dirinya memakai gaun pengantin rona putih dan memegang sejambak bunga lili dengan tanda pagar countingdays menghitung hari yang dimuat naik di Instagram IG yang. Demi Allah Allah Maha Adil kata adik kepada Syatilla Melvin itu di laman story.

Menjadi penghias muka depan isu Mac volume 1 Mingguan Wanita berpeluang berkongsi cerita tentang adik beradik yang cantik ini. Salah dia cakap begitu tapi dia ada sebab cakap macam itu dan tambah pula itu adalah perbualan lama kata pelakon Syifa Melvin 26. Kata Syifa atau nama sebenarnya Nur Syifa Athirah Amirol Melvin itu lagi dia tidak pernah memberi tekanan kepada pemain kebangsaan yang memiliki kehebatan kaki kiri itu untuk berkahwin hingga menyebabkan Safawi hilang fokus.

7049k Followers 1684 Following 3621 Posts - See Instagram photos and videos from SM syifamelvin. Info Terkini Bola Sepak. 05032020 Tidak hanya berdiam diri kakak kepada Syifa iaitu pelakon Syatilla Melvin mula bersuara mengenai isu tersebut dan tampil mempertahankan adiknya.

Antara yang mencuri perhatian ramai ialah kehadiran Syifa Melvin yang dikatakan kekasih hati kepada Safawi Rasid. Webadmin - March 4 2020. Saya dah jumpai lokasi tempat lelaki tersebut pada 19 ogos 2020 dan.

Like komen and subscribesafawitmjjdtSyifa Melvin Dah Tak Berani Buka Mulut TMJ Dedah Pengakuan Safawi RasidKemaruk Sangat Paksa BF Kahwin Berng Pr. Bukan sahaja cantik tetapi turut mempunyai pengikut yang ramai di media sosial. Minggu ini boleh dikatakan portal hiburan tak menang tangan sebab nak tulis cerita panas melibatkan adik kepada pelakon Syatilla Melvin iaitu Syifa Melvin.

Dah lepas di rumah. Adik kepada pelakon Syatilla Melvin Syifa Melvin berkongsi kenangan ketika menjadi pelajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Panglima Bukit Gantang Parit Buntar. Drama bermula apabila Tunku.

Kerana ia adalah satu perhubungan. Lia Natalia memuatnaik video yang mana Syifa mengatakan sebenarnya dia dah. Okay dah nangis tadi.

Mohon SUBSCRIBE dan Tekan Tombol Lonceng Agar Anda Tidak Ketinggalan Video terbaru dari saya. Dia bukan saja-saja cakap macam itu. Jutawan Syifa Melvin Jawab Hubungan Safawi Rashid.

Dalam video lain Lia turut menulis kapsyan Aku tahu kawan aku kuat dan dimuat naik semula Syifa. Ianya telah dikongsikan oleh Lia Natalia yang juga rakan kepada Syifa Melvin. Kenyataan itu terus dijawab oleh Syifa Melvin.

Semoga maju jayaDalam hidup ada manusia bawa rezeki ada manusia bawa siaI Dalam p0sting berlainan Tunku Ismail turut menasihatkan Syifa supaya tidak mengambil kesempatan ke atas Safawi. Dituduh paksa Pawi kahwin in. Dia dilihat seakan membalas semula kenyataan TMJ penuh sindiran dan berkata dia.

Syifa atau nama sebenarnya Nur Syifa Athirah Amirol Melvin 26 berkata dia bagaimanapun tidak dapat memberi pengesahan mengenai butiran lanjut berhubung perkara itu selain mengharapkan. Anda semua tak tahu seluruh cerita sebenar. All The Best Dalam hidup ada manusia bawa rezeki ada manusia bawa s TMJ kemudian menasihatkan Syifa Melvin agar tidak menjadikan teman lelaki sebagai sumber pendapatan.

Menurut Syifa prestasinya dalam pelajaran makin merosot dan dirinya berubah menjadi pem4las sejak memasuki tingkatan empat. 3 talking about this. Kalau kepaIa dah tak boleh f0kus pasal asyik kena pressvre setiap hari di paksa kahwin.

Rahsia Jadi Jutawan Sejauh manakah hubungan Syifa Melvin syifamelvin dengan pemain bola sepak popular Safawi Rasid safawirasid29Betul ke dah nak kahwin. PELAKON Syifa Melvin mendedahkan ada merancang untuk ke fasa yang lebih serius dalam hubungan cinta dengan teman lelakinya yang merupakan seorang pemain bola sepak kebangsaan. Meskipun namanya suam-suam kuku sahaja sebelum ini tetapi kini semakin ramai mengenalinya.

Syifa juga berkongsi rahsia atau tip jadi jutawan adik beradiknya yang lain iaitu Syatilla Syida dan Syafiqa yang dikenali sebagai The Melvins. Tak pernah paksa kahwin tak pernah mintak satu sen duit Safawi. Syifa Melvin Ini Re4ksi Netizen.

04032020 Tidak ada sesiapa yang lebih besar daripada keIab. 08032020 Kami belum bertunang Syifa Melvin KUALA LUMPUR. 04032020 Kalau kepala dah tak boleh fokus pasal asyik kena pressure setiap hari dipaksa kahwin.

Pelakon Syifa Melvin menafikan dirinya sudah bertunang dengan pemain Johor Darul Tazim JDT Safawi Rasid.

Terkejut Syifa Dah Tak Berani Buka Mulut Lepas Tmj Bongkarkan Sesuatu Akhirnya Syifa Terdiam Bila Kena Dengan Tmj Kalini Sinar Viral Network

Bukan Mak Tak Restu Tapi Mak Safawi D3dah Perangai Sebenar Syifa Soya Lemon

Tmj Sound Syifa Melvin Gara Gara Paksa Safawi Kahwin Ini Jawab Syifa Betul Ke Syifa Bertunang Youtube

Syifa Melvin Dedahkan Bahawa Masa Sekolah Matematik Tak Pernah Lulus Tiba Tiba Cikgu Sekolah Dia Masuk Komen Trending All Mhi

Syifa Melvin Dah Tak Berani Buka Mulut Tmj Dedah Pengakuan Safawi Rasid Berita Steady Media

Dah Menangis Kat Rumah Dah Syifa Melvin Menitiskan Air Mata Slps Penghijrahan Safawi Rasid Ke Kelab Baru Gstv Network

Syifa Melvin Jawab Tuduhan Jadi Kaki Kikis Nafi Paksa Safawi Rasid Kahwin Cepat Tak Pernah Minta Dia Duit Untuk Sara Hidup Sensasi Mstar

Perempuan Sekarang Dah Hilang Malu Syatilla Melvin Dikecam Gara Gara Foto Berbaur Lucah Hiburan Mstar

Dah Tu Harga Jangan Letak Tinggi Sangat Ini Kenyataan Syifa Melvin Kepada Sarah Hildebrand Siakap Keli Press

Syifa Melvin Tak Berani Buka Mulut Dituduh Jadi Punca Prestasi Safawi Rasid Merudum Sensasi Mstar

Pin By Alompak Agogo On Sy Hijab Fashion

Usia Perkahwinan Dah Masuk Genap 5 Tahun Shaheizy Sam Sanggup Bongkarkan Sikap Buruk Dirinya Sebelum Kahwin Dengan Syatilla Apampink

Put Allah Swt First On Instagram Dulu Rensek Jugak Orang Tanya Bila Nak Kahwin Skg Sis Dah Relax Sebab Sis Nak Quality Relationship In 2020 Lace Skirt Fashion Skirts

Syifa Melvin Dah Tak Berani Buka Mulut Tmj Dedah Pengakuan Safawi Rasid News Media Online

Rupanya Syifa Melvin Dah Menangis Sejak Dari Rumah News Tel

Perempuan Sekarang Dah Hilang Malu Syatilla Melvin Dikecam Hanya Kerana Foto Berbaur Ivcah Ini

Dah Lama Simpan Aib Ni Syifa Melvin Komedi Media

Saya Sedar Benda Ini Dah Lama Syifa Melvin Buka Mulut Isu Dakwaan Bekas Kekasih Safawi Rasid Hiburan Mstar

Pin By Tidak Tahu On Sy Fashion Crown Jewelry Crown


LihatTutupKomentar